There is only one of me

Idag kändes det faktiskt skönt att jobba, har aldrig hört mig själv säga det och det är nog en engångshändelse men i alla fall. Tiden gick sjukt fort och jag hade intressanta samtal med en medarbetare. Dock tyckte jag lite synd om honom som satt i kassan brevid mig som först fick höra på om mitt tjatande "Jag lökade sönder" som sedan övergick till "Jag lökar sönder och är hungrig" som sedan övergick till "Jag lökar sönder, jag är hungrig och jag är törstig!!". Tillslut fick han nog och gick och köpte en Festis =P haha. Men ja, jag var lökig på högnivå!! Vart har fläktarna tagit vägen liksom? Är det inte på tiden att sätta upp dem kanske? Gaah.

Lördagsnöjet var ju inte att vara på Väla i alla fall..hittade ett halsaband som jag nog ska lämna tillbaka och en vanlig tröja. Jaha? Fast sällskapet var trevligt. Och det är inte bara jag som inte kan se en hel film, min moster är precis likadan. Hon tjaffsar också om att man ska se den filmen jag vill se. Sen ser man dem första tio och sen sover man som en stock =) Det ligger i blodet alltså. Nöjet med gårdagen var att hoppa Umka för första gången på flera månader då hon äntligen har blivit frisk. Shit, vad hon hoppar med ryggen! Kände att jag lite hade glömt bort den känlsan men fick snabbt  tillbaka den. Det blev lite gympahoppning som gick kanon. Funderar på att hoppa henne för Bertil om 4 veckor, spännnade!


Hoppningen igår med Umka.

Kommentarer
Postat av: pernilla

fiina ^^ <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback