In the corner

Träden susar förbi
Känner den enorma kraften under mig
Hör hur hovarna smattrar mot stigen
Tårarna rinner
Jag skrattar och ler
Detta är livet



Igår var jag glad, jag hade en bra dag. Jag hittade mina födelsedagskläder, fast det sved i plånboken men jag fyller faktiskt bara 20 en gång! Blev en klänning från topshop och ett par snygga högklackade skor från Bianco. Mm, I LOVE IT! Watch out om en vecka kommer jag vara snygg;) hihi. Nu måste jag cykla till Dalby och köpa lite switchmedel, det kommer också svida i plånboken, men min häst behöver flugmedel och jag behöver motion och spara pengar på bensin plus att mina kinder ska bli smala så ny cyklar jag! Hejsvej!



Min klänning

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Du är knäpp! Blir det någon födelsedagsfest då :)

Postat av: Carro

vilken fin klänning! du kommer bli görhet!!

2009-05-28 @ 17:44:42
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback