Vilken jävla dag.

Mina inlägg brukar inte hänga ihop med överskriften men detta är ett undantag. Kom inte på någon annan överskrift så det fick bli så. Och ja, jag hade en riktigt helvetes dag igår. Men skrev jag inte att det skulle bli en bra dag igår, att jag kände på mig det? Jo, för det gjorde jag men det blev det ju inte om man säger så.


Jobbet var kaos, stod med papper upp till öronen och det är inte det att tekniken fungerar som bäst heller när man har mycket att göra. Scannars var knäpp och jag fick stänga av datan minst åtta gånger. Underbart va? Tro mig, det blir värre. Sen skulle jag till frisören, jippi tänkte jag. Mm, det var det som var tanken. Det blev kort och fult så jag bölade i någon timme om det. Jag ville bli snygg, inte fulare. Så om ni har planerat in att träffa mig inom ett halvår så kan ni avboka det redan nu. Jag tänker inte visa mig för någon mer än mina hästar och på jobbet. Det är så illa att när jag vaknade imorse och tittade mig i spegeln så grät jag igen, fatta hur illa det är!! Känns som ett break up med mig själv typ. Ja i alla fall så fick jag tröst av Sarah och Tobbe igår, så vi tog en sväng till donken. När jag sitter där och ser ut som en tvättbjörn med mascaran i halva ansikten, vem tror ni inte kommer in om inte bandybögarna. YES! Verkligen, tack. NOT!! På slutet av dagen klämmer jag tre fingrar i bildörren, smack sa det. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta men det gjorde så fruktansvärt ont att jag skrattade men tårarna bara rann. Låter inte detta som en helt underbar dag?




Lycka till idag Sarah<3


Kommentarer
Postat av: pernilla

naw!(A) jag lovar dig att du e snygg oavsett hur ditt hår ser ut! :) o vi ska fett träffas i denna veckan eller åtminstone nästa! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback