We all need time

Prata om problemen, ta upp dem, säga vad man tycker, lyssna på varandra, kompromissa, lösa problemen, det var något nytt för mig. Men det gick, du lämnade mig inte. Istället blev banden starkare. Alltid du och jag. Jullan<3

Om jag har otur, då har jag alltid otur på hög nivå. Det är aldrig så att det händer en dålig sak och sen händer det inte mer för den dagen. Nej, nej det dyker alltid upp fler problem. Men någon gång ska det väl vända, igår hände endast en oturlig sak. Jag upptäckte att jag inte hade så mycket tank kvar, mätaren stod på lite under det sista sträcket. "Jaja det är lugnt" tänkte jag. Jag borde ju kunna komma hem på dert. När jag börjar köra från jobbet så sjunker mätaren hastigt och jag inser att jag inte kommer att komma varken till Umka elelr hem på den bensinen. Okej, jag hittar en bensinmack. Ställer mig fint där och ska tanka, tänkte jag ialafall. Upptäcker då att jag inte har min plånbok med mig. MÖG! Tur att det finns räddare i nöden. Så då fick jag bilen tankad och kunde köra både till Umka och hem. Bra va?

Nä, nu får jag gå och göra mig iordning så man ser ut som en männsika på stan. Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt som behövs är kommunikation. Skönt att det är bra! På fredag blir det PARTEYY hellyeah

Postat av: Tobbe

Snäll pappa du har som tar sig tiden att komma o tanka till dig;)

2009-05-30 @ 18:30:33
Postat av: Sarah

skönt att läsa!! :D på fredddddaaaaaah äre ferreeeh! :D

2009-05-31 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback