Bara en liten tanke i det stora hela.

Nu har jag tänkt igen. Tänkt på alla dessa bloggare som lägger up massa redigerade bilder, snackar om bantining i vartannat inlägg, bloggbråkar med varandra, skryet om hur mycket pengar dem har osv. Ja, ni vet den gruppen männiksor. Jag tror att dem är så fruktansvärt osäkra på sig själva så dem vet inte vad dem ska ta vägen. Oftast är det ju så. Dem som tror att dem är störst, bäst och vackrast, dem har oftast något att dölja, något svårt dem går och bär på. Men dem döljer det. Döljer det för omvärlden och tror ingen ska förstå. Men ibland får även dessa "känslomässiga" sidorna hos dessa människor fram. När dem visar sitt riktiga jag. Oftast har vi alla något att dölja och kanske är osäkra på något men inte behöver man kalla varandra hemska saker för det eller få tusentals unga läsare som läser deras bloggar att börja banta och känna att det enda man duger som är plastikopererad, sönderblekt hår och sönderbränd hud. Nej, dem borde vara smarta och omvandla sin blogg till något bra. Ja, jag tycker Blondinbella ska ha stor cred för det hon har gjort. Omvandalt sin blogg till en självkänsla blogg och hon visar att hon är också bara en männsika. Jepp, vissa är smarta dem! Andra, lite mindre smarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback