Blir inte klokare av att räkna ut Ca/P. Snarare galnare.

Den första snön har kommit! Faktiskt ganska mysigt. Tänk att se det snöa utanför, ha på sig en stor mysig kofta, laga sin favorit kaka och se någon bra film och lite levande ljus runt omkring sig. Låter hur mysigt som helst! Det ska jag göra, någon dag. Filmen ska vara "Skicka vidare", "A walk to remember" eller "The propsobal".

Nu ska jag byta om till ridkläder igen och åka en tur med min fina vän Muchi! Jag älskar mina vänner som gör mig på så bra humör. Man blir så glad att det strålar om en. Träffade min vän Henke nu innan och det var så kul. Var rädda om era vänner. Dem växer inte på träd och guldklimptarna är små. Mina vänner är mina änglar som jag håller varmt om hjärtat. Det är dem som alltid finns där. Tjocka strumpor på och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback