Chokelad.

Sitter här och försöker göra en ordentlig foderstat till min häst, vilket inte är det lättaste kan jag tala om. Har fått ihop så det smältbara råproteinet stämmer bra med vad dem ska ha men då är MJ värdet skyhögt! Jag blir galen på detta. Jag kommer ihåg när vi gjorde detta på specen. Då la man till lite extra mineraler av det ena och det andra och lite pulver hit och dit så det skulle stämma. Men det är inte riktigt så att man kan göra i verkligheten. Dem flesta hästarna klarar sig på vanliga spannmål med någon extra tillsats kanske så det är bara till att fortsätta räkna. Men man blir galen! Lusern har ju högt smb protein och lågt MJ.. Det blir att at hjälp av mina kära mostrar.

Ajjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback