Det är med blandade känslor.

Så, nu har jag fått gårdagens jobb undanstökat. Hatar verkligen att lämna kvar jobb till dagen efter men igår var jag helt enkelt tvungen. Och det är ju löst nu så nu lämnar jag det. Så snart dröser väl patienterna in och posten kommer och det blir en fullspäckad dag än idag. Ska ut och rida Veronicas westernhäst idag. Jag sa åt henne att inte förvänta sig några under. Men förra gången gjorde jag faktiskt en spinn! Det ni. Okej, det var mer Pride som löd Veronicas ord och jag satt där och tryckte lite fint och log med hela ansiktet. Jag kände mig riktigt grym. Kanske skulle satsa på western? NO. Skojja bara. Men kul med lite omväxling och man lär sig alltid nya saker! Hästvärlden är en stor värld och man kan alltid lära sig mer.

Åh, vad jag längtar tills det är lunch. Idag ska jag äta sex korvar med bröd. MMMMMMM! Åh, nej nu blev jag hungrig. Ja, jag älskar mat och jag äter mycket och typ hela tiden. Och ja, jag kanske borde äta någon grönsak, någongång. Jag äter faktiskt tomat. tomatKETCHUP!! Hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback