Det där med killar och tjejer.

Innan ni läser nedanstående koversation så vill jag poängtera att jag inte har sagt att jag e tjock.


Jag: Alltså jag har gjort en upptäck.
Ralph: Jaha?
Jag: Alltså nederst på magen så går det ju upp lite liksom och det är inte för att man är tjock utan det är för att kroppen ska se ut så! Jag har tom sett på modellerna att det gör det.
Ralph: Okej. Men du är inte tjock.
Jag: Nä, men det säger du för att du är min pojkvän.
Ralph: Nej, det gör jag inte. Så du säger till mig att jag inte är tjock för at du är min flickvän?
Jag: Nej, men du är ju inte det.
Ralph: Okej.
Jag: Dessutom skulle du ha sagt att jag var tjock så skulle jag ha blivit ledsen.
Ralph: Men vill du att jag ska ljuga för dig då?
Jag: JA!!

Hallå, liksom. Klart att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback