Det ska vara mjuktacos med creme fräish.

Jag har ätit vinterns första lussebulle. MUMS! Tror bestämt att jag måste gå ner och ta några till. Men en sak jag inte kan förstå med lussebullar är: Varför dessa super duper äckliga RUSSIN på dem?! VA? Varför? Give me one good reason please. Nä, tänkte väl det. Det finns inget. Dem förstör typ hela bullen för sjutton. Jag menar fast man tar bort dem så smakar det inte fräsht runt omkring där dem har suttit så typ 20% av hela bullen är förstörd. Jag säger bara ge mig NATURELLA lussebullar. Ursäkta min upprördhet men man blir ju så lack av detta fenomen. Jag får helt enkelt börja baka dem själv.

Tänkte ha en lite uppdatering om min kära häst. Jag ska berätta vad hon kan nu. Hon kan skritta och stanna utan att använda rösten! Weeeeeeeeei. Duktig häst. Och hon travar fin fint för rösten. Min duktiga lilla häst. Så fort jag ser på henne blir jag så lycklig. Åh, min häst är underbar.


Konversation.

Jag:
Alltså dem var så himla fina allihopa. Speciellt *** som brukar ha en hästsvans och vara lite sminkad. Hon hade utsläppt hår, fin klänning och fina skor! Åh, hon var så snygg.

Ralph (som för övrigt inte verkar ett dugg intresserad av vad jag höll på att prata om):
Man hade nästan kunnat tro att du är lesbisk som du pratar.

Jag:
Ja. Ja, det kanske jag är.

Ralph:
Aha.

Och där slutade samtalet. Nej, jag är inte lesbisk. Men jag hade kunnat va. Kanske. Kanske inte det ändå. Nej.




EL NATURALLE!


Kommentarer
Postat av: CAMILLA

Hahaha du är störd min älskade vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback