Treo smakar s-k-i-t. Men det hjälper!

Och då var det måndag igen och vi är redan inne i november. November!! Jag minns när det var september, hehe. Det som är mest galet är ju att om en månad är vi inne i december. It is sick! Och sen är det nytt år. Jaha ja. Tiden rullar på men det är vad vi väljer att göra med vår tid, det är det som spelar roll.

Nä, om man skulle börja sätta lite fart. Har ganska mycket att göra men jag har redan ätit frukost och satt in första maskinen tvätt. Jepp, känner att kläderna börjar ta slut så dax för lite tvättning. Ska även cykla och hämta videokamran så jag kan filma Alpha ikväll på löshoppningen. Spännande va? Kom även på att på filmkameran så ligger det filmen när jag såg henen för andra gånger. Ska bli kul och se! Nej nu måste jag cykla innan det börjar regna, så att jag inte blir "tvungen" att ta bilen. Cykla cykla cykla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback