?

Men hallå!! Varför har ingen sagt att det är första advent idag? Visste alla om det? Buuhuuu. Jag hade ju ingen aning om det. Jag som ville baka lussabullar och tända ljus på första advent. Dumma det. Jag trodde väl inte det var idag heller. Palla. Det blir chokelad med pannlampa.

Ni som känner mig eller ni som inte känner mig men vet ändå eller ni andra som inte vet. Ja, vilket fall så tycker jag inte om julen. Hata är för starkt ord men bara "inte tycka" om är för svagt så någonting där mittimellan har jag emot julen. En av anledningarna är väl att allt ska varA så fridfullt och att allting är så bra lalalala. Och visst härligt för er alla som tycker det där ute! Fortsätt med det. Men för oss andra är det faktiskt ganska jobbigt. Men vilket fall så bestämde jag mig här och nu för att ta julen med ro. Inte tänka på hur mycket jag inte tycker om den och tänka på allt som hör där till. Utan helt enkelt Ta den med ro. Ro en ko.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback