För en gångs skull hade det varit skönt att kunna slappna av.

Fullbokade dagar framöver = LIKE IT! Idag är det jobb sen jobb igen och sen Alpha och Flisa. Imorgon blir det jobb och sen blir det till att titta på min mamma när hon hoppar. Just det ja, hon har börjat rida. Får väl se om hon tar något litet hopp. Enligt henne själv skulle hon inte det men eftersom hon har en envisare dotter än henne själv så kommer det bli att hon hoppar. Om jag så ska leda henen över tjugo cm. Hehe. Sen blir det donken med stallgänget. Häng med allihopa! =) På lördag blir det antingen tävling eller träning för KG Svensson. Kan inte bestämma mig. Gaah, hatar sånt här. Vägar för och nackdelar mot varandra hela tiden men det hamnar alltid på plus minus noll liksom. Får nog disskutera detta med min käre vän Sarah och se vad hon sajjer. På kvällen blir det biomys med Camilla. Jepp, eftersom vi inte tänker vara efter denna gången så ska vi se 2012. JAA, någon gång vill jag också vara som alla andra. Söndag förmiddag ska jag och Sarah åka och titta på en häst. Weeii! En hingst. Mycket spännande. Tycker den ska behållas som hingst så kan Alpha få ett litet föl sen. Man måste ha en plan förstår ni och tänka framåt. Dessutom ska jag träna för min dressyrtränare med Alpha. Ska bli så kul att visa henne min lilla krabat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback