Föralltid.

För mig har ridning aldrig handlat om att vara en "hobby". För mig har det alltid handlat om en livsstil och det är det. Det är så mycket mer än bara en sport. Inom hästar finns det så mycket mer än träning och tävling. Avel, skogsridning, försäljning, utbildningar, listan hade kunnat göras lång. Något av det finaste att hålla på med hästar är att man får en alldeles speciell vän. Hästen. Hästen ställer alltid upp för dig och skulle aldrig skada dig med vilje. Hästar är starka djur med starka peronsligheter. Dem är idivider. Man får känna en samhörighet som är alldeles speciell. Men detta med hästar är ingen dans på rosor. Det kräver hårt arbete. Mycket svett och slit, tidiga morgonar, sena kvällar. Iskalla vintrar och stekheta somrar. Men vet du vad? Det spelar ingen roll. Det är värt varende liten sekund av det. Ja, jag är en hästmänniska enda ut i fingertoppen och jag skulle aldrig någonsin byta ut det mot något. Det finns ingenting som är så bra som hästar, träning och tävling. Jag älskar det, varenda sekund av det.


Du finns i himmlen 
Du finns i mitt hjärta
Jag kommer alltid bära dig med dig
Dem fina stunderna kommer alltid finnas kvar
Akleja, jag älskar dig föralltid



Akleja


Garantie


Natascha


Nairobi (Sally)



Flisa



Umka



Alpha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback