Hungrig!

Denna ständiga oro. Detta som ständigt dyker upp i mitt huvud. Denna rädsla för vad som kan finnas där. Denna hemska tanke på vad som kan vara fel. Jag blir galen av att tänka på det. Ibland vill jag att det ska bli den dagen nu så man får veta. Ibland vill jag verkligen inte att det ska bli den dagen man får veta. Tänk om man får veta något man inte vill veta. Men oftast, väldigt ofta, blir det bra. Min pojkvän sa "Vad som än händer finns jag där för dig". Det kändes tryggt att veta det. Och jag är stark. Jag kommer klara det vad det än är. Så är det bara.

Igår tränade jag Alpha för min dressyrtränare och det var så kul! Fick bekräftat att jag gör alldeles rätt med det jag har gjort hittills och fick lite tipps och så. Det var en så himla skön känsla att veta att jag är på rätt spår. Blev så himla glad! Jag har ridit många unghästar men aldrig från scratch så det var riktigt skönt att veta. Tack Emelie! Idag ska Alpha löshoppas och sen ska den lilla vila i två månader. Vinterlov ett litet tag och sen tar vi upp träningen till våren och har treårstestet i sikte!


Kommentarer
Postat av: sus

Vad kul att det går bra med den lila hästen :)

Vart i Grevie står du med henne nu då?

2009-11-16 @ 13:21:15
Postat av: Lollo

Hihi tack:) Jag står hos Anette H någonting:P där du stog förresten ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback