Ibland behövs en nypa salt.

Idag ska jag göra mig söt. Om man tänker denna bilden framför sig: Jeans, höga svarta pumps, en svart tröja, långt lockigt blont hår, ett diadem med rosett och en lagom mycket sminkning. Får man inte bilden i huvudet av en söt tjej? Jag får det i alla fall. Får se om jag kan leva upp till den bilden. Men det vore ju trevligt i alla fall.

Efter 20 år av mitt och min pappas liv har han äntligen lärt sig att det inte funkar med att "hota" mig. Det hjälper inte att säga tex att "jag inte får gå ut" eller att "jag får utegångsförbund" om jag inte städar rummet. Jag kommer ändå inte städa rummet. Kanske är det för att jag har blivit stor och vuxen och jag kan göra vad jag vill. Nu har han lagt ner det med att "hota" mig och iställer börjat med att muta mig! Say what?! Fick ett sms där det stod: När du har städat ditt rum ska du få någonting som har med hästar att göra. Får det en att städa rummet eller vad? Fattar inte varför föräldrar inte gör såhär från början. Det skulle bli så mycket mer effektivare och man skulle slippa massa bråk. Håller ni inte med mig? Vet dock inte alls vad saken kan vara för något. Kanske en nitlott? Skulle det vara det har jag i alla fall fått ett rum städat så. Och jag lära aldig mer gå på det. Vi får väl se, vi får väl se.


Taylor Swift är sjukt gryyyyyyyyyyyyyyym!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback