Idag är en sådan där riktigt KAKdag!

Det här med drömmar. Nu menar jag inte drömmar utan drömmar man drömmer om på natten. Ja, sådanna drömmar. Själv har jag oftast marddrömmar eller väldigt konstiga drömmar. Kanske drömmer en härlig dröm en gång om året max (Nej Camilla, inte OM max. Hehe. Internt. Sorry, men kände att jag var tvungen). Men vilket fall var det inte det jag skulle skriva om utan drömmar i sig. Hur kan hjärnan bilda människor som man kanske aldrig har sett? När man drömmer om folk som man aldrig någonsin har sett eller så. Hur kan hjärnan göra det själv? Eller är det så att man har sett alla dessa många människor någon gång under sitt liv men att man själv inte medvetet lägger märket till dem men att hjärnan lägger dem i ett fack och tar fram dem när man drömmer? Kan det faktiskt vara så? Jag har ingen aning men man blir ju en aning fundersam.

Jag känner at jag måste börja ta bilder. Bilder på saker och ting. Det är roligt att se på bilder. Ska bara se till att fixa min kamera så den slutar att ta typ blåa bilder. Pernilla kan du något om detta kanske?? Hjälp!

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

Åh vad jag längtar till nästa helg! <3

Postat av: pernilla

jag fixxar kameran mannen de e lungan;)) ta med den till stallet på torsdag så fixxar jag:D

2009-11-17 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback