Jag åt precis en GI bulle (Vad nu det ska vara bra för?)

Lugn. Jag åt en chokladkaka också.

Sitter och tittar runt på ASVH:s hemsida på alla kvalitets tävlingar och på Breeders (för er som inte vet är det stora tävlingar för unghästar). Blir så grymt sugen och motiverad. Och jag tycker det är otroligt spännande! Man vet ju inte heller om det blir hoppning eller dressyr. Självklart kommer jag att försöka kvala till Breeders i hoppning men skulle det visa sig att hon har en grym gång så kanske man tar dressyren? Vi får väl ta och se. Tihi.

Jag tycker det är bra att ha långsiktiga mål, mellansiktiga mål och kortsiktiga mål. Det riktigt långsiktiga målet är att med åren faktiskt komma med i SM. Dem mellansiktiga målen är att kvala till finalerna i dem olika Breeders tävlingarna och det kortsiktiga målet är att få diplom vid treårstestet. Och det ännu mer kortsiktiga målet innan treårstestet är att rida in henne. Självklart har jag små delmål under vägen som vi måste klara av för att klara delmålen för att klara dem stor målen. Men ska satsta stort. Man ska kämpa hårt. Man ska tro på sig själv. Man ska drömma. Drömmar kan bli sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback