Jag tänker inte ens nämna att det är fredagen den 13 idag.

På en vecka har jag kört fel tre gånger men inte sådär på riktigt fel utan bara fel. Två gånger har jag fortsatt att köra mot Flisa istället för att svänga av mot Alpha och nu till jobbet körde jag mot Ralph istället för att svänga av mot jobbet. Alltså så himmla onödigt liksom. Det är inte det att det är en liten gata så man kan vända efter någon meter. Nej nej, man måste köra flera kilomter längre fram för att sedan kunna köra tillbaka samma väg. Gaah. Man förlorar både tid och pengar. Skit.

Idag är det fredag vilket innebär fredags frukust på jobbet! Nice. Men jag litar inte helt på deras val av bröd (tänk om dem skulle ha köpt sådant där mörkt riktigt nyttigt bröd, USCH!! Inget för mig) så jag tänker köpa mina bullar över gatan ändå. Hoppas dem har gott pålägg i alla fall. Förresten har jag typ börjat äta ust på macka. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är gott eller inte. Men det ser lite mer aptitligt ut att äta än med bara smör. HAHA, sen när har jag brytt mig om hur det ser ut det som jag äter? Shit, jag håller verkligen på att förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback