Love love love.

Tydligen ville inte mitt förra inlägg laddas upp..Väldigt moget. Eller inte det nej. Så då får jag väl hitta på något annat dårå.

Har i alla fall varit på Nova två dagar i rad nu. Var där ena dagen men glömde mitt bankkort. Typiskt mig? Nä, men det är faktiskt inte så lätt när man inte har en plånbok. Jo, jag kan köpa mig en men jag måste hitta just "den" liksom. Ska jag ha en plånbok så ska den vara bra. Men den är efterlängtat så får sätta fart och hitta "den" så snart som möjligt. I vilket fall har jag endast shoppat tre saker (minns inte när jag shoppade något till mig själv senast så kände att jag var värd det). Foundation, hade värsta ångesten för att den jag brukar använda kostar 455 kronor och det är inte riktigt det jag vill lägga så dem i butiken hjälpa mig att hitta en som var gemförtbar för 305 kronor. Underbart! Och än så länge verkar den lika bra. Gött! Har även hittat en lång och skön kofta och en COOL tröja. Antingen kommer man LOVE IT och HATE IT. Så är det bara. But I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback