Motiverad till tusen.

Jag var på SACO-mässan igår och förutom att jag bokstavligen höll på att DÖ av värme, svetten rann tom ner från min rygg!!, så är jag glad att jag gick dit. Jag har bestämt mig. Jag ska bli civilingengör med industriell ekonomi. Det är det jag vill. Och jag har även bestämt vart jag ska gå...i LUND! Jag är helt säker på det. Dem hade så mycket bättre utbud än dem andra och jag fick en bra insikt över hur det är att vara student på LTH.

Det blir till att börja plugga högskoleprov högskoleprov högskoleprov!! Det är höga poäng och det kommer krävas fett mycket jobb men jag ska ge mig sjutton på det. Jag ska klara det. Jag ska, jag ska, jag ska!! Så från och med nästa vecka, när jag beräknar att bli frisk, så ska jag ta fram min feta bok och plugga ord och lära mig engelska. Det är inget litet projekt men det är det här jag verkligen vill och jag tänker verkligen kämpa för det!! Det är så det är.


Igår provade jag även ett sådant där hårband som man har i håret. En med en rosett på. Först tyckte jag att det såg lite löjligt ut men efter att ha funderat under natten så har jag bestämt mig för att det är snyggt! Det blir till Nova idag och inhandla det. Har även bestämt mig för att köpa en sådan mobil som jag hade innan, den som blev stulen. Och där var dem pengarna bortflugna ja..



 

Kommentarer
Postat av: pernilla

passa på och köp en sån mobil till mig med för min har gått i sönder ;'((

2009-11-26 @ 08:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback