Om man vill något tillräckligt mycket.

Idag avgjordes finalen och Flyinges lag slutade på en hederlig tredje plats! =) Weeii! Detta är något av det roligaste jag har gjort inom ridningen kan jag säga. Innan har jag inte varit så mycket för lag, då man oftast tävlar individuellt och jag tycker om det bäst så, men jag har faktiskt ändrat åsikt om det nu. Det är riktigt roligt! Så får du chansen att vara med i ett lag så ta den. Jag fick chansen och jag har fått träffa riktigt underbara männsikor som tar in en i gänget så man blir en del av det. Man är inte bara "en i laget " utan jag har verkligen kännt mig som "en i gänget" och tro mig, det är stor skillnad där imellan. Vill bara säga tack till alla i laget, lagmedlemar, lagledare, alla folk som har puschat oss och hjälpt till. Ni är helt enkelt underbara och jag är så glad! Tihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback