Pannlampan måste hittas!

Det här med positivt tänkande är en bra sak. Innan har jag alltid varit så himmla negativ mot mörker och jag är fortfarande inget "big fan" av det men vad sjutton ska man göra liksom? Det kommer att vara mörkt oavsett om jag tycker om det eller inte. Så lika bra att bara acceptera läget och börja gilla det. Så nu har jag faktiskt börjat göra det. Tänk ändå det är mörkt redan vid fyra och sen är det mörkt ända tills nästa dag. Liksom då vet man ju inte vad klockan är pga ljuset. Fast klockan är elva hade hon lika gärna kunnat vara fem för det är lika mörkt. Fatta bra änå. Man behöver inte känna sig stressad för att man ska hinna vara ute i ljuset för det gör man ändå inte. Tycker ändå det är rätt mysigt i mörker. Helst när man är inne men även om jag rider ute. Red precis ut Flisa, klockan kvart i elva, och fast det var svinkallt om tårna och blåste så tårarna rann så var det ändå mysigt på något sätt. Ja, jag har accpepterat mörket och börjat gilla det. Man kan faktiskt ändras. Belive it or not!


So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
You’ll be my only, no need to worry



Kommentarer
Postat av: CAMILLA

LOVE THE SONG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback