Snälla människor svara på mikrofrågan!!

Det ska vara sol och varmt idag! 9-10 grader. Gött, gött, gött! Särskilt när man sitter inne och bara tittar ut genom fönstret. Då är det riktigt härligt..Nej, jag ska inte klaga. Jag får faktiskt fredags frukost på jobbet idag.

Jag har funderat på en sak. Innan när jag hörde folk prata på radion i intervjuer var det alltid riktigt tråkigt då jag nästan aldrig visste vem dem intervjuade. Dem var ju alltid så gamla! Men nu! Nu har dem börjat intervjua kända bloggerskor i radion och då är det ju intressant och lyssna! Riktigt bra drag av radion måste jag säga. Men sen fick jag mig en liten tankeställare. Är det så att dem fakitskt har börjat intervjua yngre människor så den yngre generationen ska lyssna på intervjuerna eller är det så att jag har blivit gamal nog att känna igen folk på radion? Lite panik och ångest över det sista alternativet. Nej, vi stryker det. Jag är övertygad om att dem har valt att intertvjua unga för att unga ska lyssna. Eftersom jag är ung. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Sarah

micron är färdig när den börjar pipa. Den piper fler gången för de som har sämre hörsel och därför gör en uppmäksam föera ggr att den faktiskt är klar! =)

Postat av: Anonym

TAAAAAAAAAAAAAACK Sarah! Ralph, Sarah vet bäst och mest! :)

2009-11-21 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback