Stressen är här.

Då var man tillbaka dårå. I två veckor ska jag jobba här på vårdcentralen. Helt okej att få se normal snygg ut på jobbet i sina vanliga kläder. I ju för sig är jag ett big fan av "uniformer", man slipper ju tänka på vad man ska ha på sig överhuvudtaget liksom! Men samtidigt är det skönt att få ha sin egen stil. Jag kommer säkert ångra den här meningen när jag upptäcker om en vecka att jag inte har något att ta på mig. Då vore jag tacksam att ha "uniform" igen. Men just för nuläget är jag glad att jag får ha vad jag vill på mig.

Gick dagen igår bra för mig? NEJ.
Jag tänker inte ens gå in på det. Men den var ju mindre bra om man säger så.
Hoppas på att denna dagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag kan ju säga att du gjorde mig på bra humör igår iaf ;)

2009-11-10 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback