Ta ridborgarmärket på SR! =)

Nu orkar jag inte mer. Jag har fått huvudvärk av allt räknande och inte stämmer det för fem öre för det inte. Man blir bara så suck på det. Har haft en lång dag och nu känner jag att det blir till att äta en hamburgare (för man ska aldrig gå och lägga sig hungrig!) och sen blir det sängen för mig. Imorgon har jag bestämt mig för att jag måste städa ur min bil. Jag är av med FÖR många grejer nu och säkert 80-95 % av dem sakerna jag är av med ligger med största sannolikhet i bilen. Så det bli utrensning och damsugning. Fattar förresten inte hur saker bara kan försvinna. Är det inte riktigt konstigt? Jag tycker alltid det är lika konstigt och ibland har man tur och hittar sina saker på dem mest konstiga platserna. Jag har bara en undran. Hur sjutton kommer dem dit egentligen?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback