Tack för maten.

Åh, jag har köpt ett så himla snyggt läppstift! Ett sådär riktigt rött och fint. Jo, det är fint! Känner mig som en liten ung dam. Haha. Bara dem där fina manikyrnaglarna, som jag bara kan drömma om, som fattas. Det går helt enkelt inte att ha det i stall. Det blir inte brao.

Igår såg jag och Camilla 2012. Vad ska man säga? Amerikansk. Det fick vara ordet på den filmen. Har ändå hunnit med så sjukt mycket denna helgen och jag har varit ledig. Helt galet må jag säga. Som jag sa har jag fått gjort väldigt mycket så nu är det mer eller mindre "bara" bilen och rummet kvar.. Vill inte, vill inte, vill inte. Finns absolut ingenting som motiverar mig att städa de två ställena. Du kanske tänker "men det blir ju fint sen och det är ju bra". Jovisst, för en dag. Men sen då? Sen ser det lika dant ut igen. Lööönt. Okej, jag är av med lite grejer. Kanske jag hittar dem om jag städar. Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback