Vi tänkte smart när det blev den 25:e.

Och då var förkylningen ett faktum. Tvätten i tvättmaskinen är också ett faktum. Det gäller att gilla läget.


Mamma: Så vad ska du ha på dig på Idol på fredag?
Jag: Who cares liksom? Typ byxor och en tröja.
Mamma: Jaha okej. Men tänk om ni får sitta där framme vid scenen eftersom ni är VIP?
Jag: Say WHAT?! Jag måste genast ut och leta kläder och bli snygg. Nu kom det till en helt annan nivå! Tänk om man kommer med på bild liksom.

Helt plötsligt blev löshåret, sotningen, den lilla klänningen och dem höga klackarna ett rent faktum.

Kommentarer
Postat av: Malin (Totte)

Hej Louise! :o)

Jag ska oxå på Idol på fredag! Vem har ni VIP genom, jag ska dit med Tele2, ska träffas på Percys rest. kl 18. Vi ses kanske i vimlet då!

Kram

2009-11-24 @ 16:14:51
Postat av: Lollo

Hej Malin!:)

Typ genom någon snubbe som kände Bagge;) Mer än så vet jag tyvärr inte än. Ja, det kanske vi gör!:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback