Alpha har fått ett blått fint täcke. Det var inte en dag för sent!

Lördag kväll och här sitter jag. Ska faktiskt gå och lägga mig snart, har ännu en fullspäckad dag framför mig imorgon med stirr på högsta nivå. Först tänkte jag berätta vad jag gjorde ikväll. Vad är jag för en människa? Jo, jag är en hästmänniska. Och vet ni vad hästmänniskor gör? Jo, dem tränar. Tränar sina hästar oavsett väder. I pissregn, i snön storm, i storm, i sol, i regn, i moln, ja alltid skulle jag vilja säga. Och ikväll när det är storm och pissregn vem red ute om inte JAG! Weeiihuu! Älska regn och vind. Yeah Yeaaaaaah. Särskilt när man blir sådär våt på heeela kroppen från topp till tå. ÅH vad jag älskar att vara hästmänniska! :) ALLTID! Hihi.

Först funderade jag på att äta något riktigt ordentligt, typ riktigt mat. Sen funderade jag lite till och kom fram till att jag skulle göra något lätt, typ några mackor. Sen tänkte jag efter ytterliggare och kom på att jag inte åt upp allt godiset igår. Här sitter jag med min godispåse och är rätt nöjd över mitt besult, faktistk. GO GODIS GO!





Kommentarer
Postat av: Sarah

jäkligt fina! Stolt över att få vara hästmänniska med! =) SARLO RF!

Postat av: Sarah

jäkligt fina! Stolt över att få vara hästmänniska med! =) SARLO RF!

2009-10-04 @ 11:32:57
URL: http://justmuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback