Coops egna juice!

Ni vet vilken mobil freak jag har varit eller är kanske (men det har faktiskt avtagit mycket). Ja, i vilket fall så har jag alltid mobilen nära mig. Oftast i alla fall. Förutom idag när jag gick upp och åt frukost, det innebär en period på ca 12 minuter. Och vad tror ni händer då? Jo, det ringer på mobilen utan att jag vet om det. Tror ni det var något viktigt? Självklart var det det. Jag skulle få inventera i Göteborg! Men tror ni det hade löst sig för dem tills jag ringde tillbaka? Ja, för det hade det. Suck säger jag bara SUCK. Dem där pengarna hade jag verkligen behövt. Men något som ändå var bra att det var badrums chefen som ringde mig. Vilket måste ha betytt att min chef har sagt att jag jobbar när som helst vilket ändå måste betyda att jag är lite duktig. Eller så var dem bara i kris och behövde någon.. Nej, jag tror helt klart på det första alternativet. Vi tänker POSITIVT tänkande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback