Ensam är man stark. Tillsammans är man starkare.

Hur är vädret idag?
Jo, det ser svinkallt ut men det är fint. Solen skiner och lyser så fint på trädens fina färger. Ja, det får nog bli mitt svar. Kallt men fint. Är det till och med bud på att cykla till stallet idag kanske? Min första tanke på det var ju rätt bra. Min andra tanke e "Nooo, det är FÖR kallt". Får äta en mindre hamburgare från donken så kan jag köra dit. Jepp, så får det bli.

Idag ska jag och Alpha gå förbi hus. Hus är inte bara hus. Hus har brevlådor. Brevlådor kan äta upp folk och hästar. Bäst att vara försiktig. Och granar är inte bara granar. Två eller fler granar bildar tillsammans en skog. Vad finns i skogen? Korrekt, skogstroll. Dem kan också äta upp folk och hästar. Jag förstår Alpha, jag förstår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback