För jag har sett Maria Gretzer!

Jag erkänner. Jag har typ noll förtroende till läkare. Ja, riktigt sorgligt men tyvärr riktigt sant. Alla gånger dem missade felen på mig och berättade gång på gång "det är inget fel på dig" och som mycket senare av andra läkare kunde konstatera att jag hade körtelfeber och en annan gång kickhosta. Yeah right, det är "inget fel på mig". Jag är en sådan person som drar mig för att gå till läkaren och gör det inte förräns jag verkligen måste. Men jag behövde verkligen gå till läkaren nu då jag har börjat trilla ihopa helt utan anledning. Allt snurrar och benen viker sig. Det låter läskigt och tro mig det är det. Så efter mycket dividerande i min familj så tog jag mig i kragen och gick jag till läkaren. Hon tittade lite på mig och vet ni vad hon sedan konstaterade? JO, "det är inget fel på dig" Tack som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan för det då.

Jag vet att doktorer inte är några under människor. Dem är precis vanliga människor som också kan göra fel. Men jag har fått nog, det har blivit för fel med mig för MÅNGA gånger nu.

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Men körtelfeber tar man väldigt ofta fel på eftersom det inte syns på prover från efter några veckor. Hände ju samma sak med mig! Kikhostan hade ju lika bra kunnat vara vanlig hosta...

När man ramlar ihop efter ingenting är det ju definitivt något fel, ge dig inte din knas!

Förresten har jag alltid vetat att det är något fel på dig :P

Postat av: Ullis

Duu... de där låter iiiinte bra :(<3

2009-10-29 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback