Hoppas, hoppas, hoppas!

Hoooooooooooooppas att det blir en VÄLDIGT sen tid så att vi också kan vara med!

Ibland känner jag mig duktig. Ni vet när man gör sånt där som man egentligen måste göra men som inte är så roligt att göra men som är mycket roligare att ha gjort när det är klart. Ja, ni vet vad jag menar. Idag tog jag hem tränset så jag skulle kunna smörja det fint och ordentligt. Det ligger där nere. Med putssakerna brevid. Jag borde verkligen göra det. Jag ska göra det. Det kommer bli fint sen! Ska bara vänta lite till. Sen ska jag göra det och sen ska jag känna mig duktig.

Seriöst så är jag nog den tråkigaste människan som finns när det gäller att titta på film med mig. Jag kan helt enkelt inte klara det. Det går inte. Jag somnar alltid. Och nu menar jag inte bara någon gång ibland sådär för att man är lite extra trött, utan jag menar verkligen alltid. Minns inte när jag såg en hel film senast. Det spelar ingen roll om det är klockan 11 på kvällen, klockan 8 på kvällen eller mitt på dagen (eller det har jag typ aldrig ijuförsig provat. Men hur kul kan det vara att se en film mitt på dagen? Nej, det ska vara mörkt. Eller så ska man vara sjuk. Då kan jag gå med på det). Det går bara inte. Nej, jag kan inte se en hel film. Även om det är en riktigt bra film. Det är bara till att konstatera fakta. Jag är ingen film människa. Men jag är en rätt mysig människa när jag ligger där framför filmen och sover som en stock. Mysig skulle jag vilja säga. Andra kanske säger död som en planka och tråkig. Jag säger mysig.



Jag ska ha en fet hästens säng när jag blir stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback