Ibland blir man bara så..så..så SUCK.

På söndag, på söndag, på söndaaaag! Då är det Finalen i Allsvenskan!! WEIIIIIIIIII!
För vi e laddade, vi e taggade!!
Nu rider vi så det ryker om det, hehe.

Imorgon kväll är det middag hos Camme som gäller. MUMS! OCH så TREVLIGT det ska bli. Tihi. Ska bara hitta något att ta på mig också. Eller så tar jag mjukis. Nej, okej då. Lite finare än så kanske. Men kom ihåg: Det är ju insidan som räknas! Så det kanske blir mjukis ändå till max. (HAHA, kunde inte låta bli) Vilket fall ska det bli kul och träffa alla igen och hinna "catch up" i varandras liv.

Det här med att jobba på ens dåliga sidor har jag tänkt på ett tag. Och jag har faktistk börjat göra det. Dem två sakerna jag ska jobba mest på är att inte ta åt mig av vad folk runt omkring säger, jag menar sånt man inte ska bry sig om men som ändå sätter sig som en igel i mitt huvud och som jag inte kan få där ifrån. Och så ska jag börja försöka kunna erkänna att jag har fel och ändra åsikt. Tro mig IT IS HARD. Men senast idag gjorde jag det. Och det var faktiskt inte så farligt. Alla har vi våra straka och svaga sidor. Detta är mina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback