Jag jobbar alltid helg.

Måste bara säga att det känns väldigt roligt. För det första gick träningen med Flisa igår, riktigt, riktigt bra! Vi flög över alla hindrena. 1,20 nästa vecka ju!! Jag e LADDAD! Min mamma är SKRÄCKSLAGEN. Hehe. Vi har aldrig varit särskilt lika hon och jag.

Som ni vet har jag ju en unghäst och henne får man lära allting. Eftersom hon inte vet hur man ska göra olika saker. Allting ska jag lära henne. Det är ingen självklarhet att man ska gå framåt när man trycker med benen eller att man ska stanna när man tar i tyglarna. Nej, det måste man lära henne. Vilket är ett väldigt stort projekt med också det roligaste jag har gjort och ska göra! Sen är det så att jag nu har fått ett helt ny nybörjargrupp på ridskolan. Och vet ni hur roligt det är? Super kul! Dem kan heller ingenting så man får lära dem allting. Samma där. Ett väldigt stort ansvar men något väldigt roligt! Jag känner mig som en lärare. Jag är en lärare. En RIDlärare. Hihi. Och en HÄSTlärare. Ännu mera Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback