Jag vill äta söndagsfrukUst.

Det här med pengar och häst. För er som inte vet så kostar det en halv förmögenhet och ha häst. Och eftersom man inte är särskilt rik eller gjord av pengar så gäller det att se till att prioritera. Ibland har det känts jobbigt när man kanske inte har kunnat följa med på bio eller festa eller något liknande, just för stunden. Men jag ska helt ärligt säga att jag inte skulle vilja byta det mot någonting. Det är hästar jag brinner för. Det är det jag älskar. Man prioriterar sin livsstil. Hästar är mitt liv. Och det är det jag prioriterar.

Lördag idag, tja det hade lika gärna kunnat vara onsdag. Dagarna har inte så stor betydelse längre. Men jag bestämmde mig faktiskt för att jag skulle cykla till stallet. Förbredde mig mentalt på det, gick in för det, tittade ut genom fönstret och jepp, där försvann den tanken rätt snabbt. Det blev bilen.




KOLLA VAD JAG HITTADE!!! 499 KRONOR!! VILKET KAP!

(http://www.coolstuff.se/Chokladfontan)


Kommentarer
Postat av: pernilla

jag har en sån ^^ :DD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback