KOMPENSATION

Efter fyra hemma lagade hamburgare i magen och många samtal med min mamma så är jag rätt nöjd faktiskt. Det blir allsvenskan imorgon ändå! Weeii. Och vet ni en sak till som är bra? Den är utomhus på grus. YEEES! Så klart är jag inte lika planerad denna gången som förra gången dagen innan tävlingen då jag hade tvättat mina ridbyxor i tid OCH strukit min skojrta dagen innan (Jag är fortfarande helt förvånad över mig själv att jag var så ordnignssam. Skrämmande ändå. Inte likt mig). Denna gången så ligger ridbyxorna i tvättmaskinen nu och skjortan ligger knölig någonstans. Det blir som vanligt imorgon. Jag kommer få ta på mig ridbyxorna våta. Som alla andra gången, förutom förra gången. Bäst ändå att hålla sig till gamla vanor så länge dem funkar. Hehe. Du kanske tänker att det vore skönare med ett par torra byxor. Tanken kan vara rätt bra men vid närmare efter tanke så sitter dem tajtare när dem är lite våta. Vet inte varför jag skrev den anledningen men tyckte den lät ganska bra tills jag läste meningen en gång till. Men jag lät den stå kvar.

Rätt roligt ändå. Jag har inte skrivit här på tre dagar. Sen skriver jag idag och då får ni tre inlägg. Ett "Hej, jag lever" inlägg. Ett "Argt" inlägg (inga "" tecken för jag var fakitskt arg) och tillslut det bästa inlägget "det löser sig" inlägget. Tänk allt detta var på en dag. Och det var som en berg-och-dalbana. En dag. Fatta, det är ingenting. Tänk att hela livet är såhär. Skrämmande tanke så snabbt det bra kan vända. Men en upplyftande tanke så snabbt även det dåliga kan vända! Positivt tänkande var det ja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback