LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!

Alltså ibland är jag riktigt glad att jag inte är yngre än 20 längre. Ja, det är jag faktiskt. Visst, ibland önskar man att man var liten igen, men då önskar jag liten, mindre än tonåren. Men åter igen till att jag är glad över att vara "stor". Det är så skönt att ha gått igenom den där riktigt jobbiga tiden som tonåren ochn att faktistk ha klarat av gymnasiet och tagit studenten. Ja, det är skönt det. Plus att jag har gjort en liten fin lista nedan vad som också e bra. Men sen får man inte glömma att genom att bli stor så följer det med ett större ansvar. Man måste tänka på mycket mer saker och ha hand om allting. Men hur mycket ansvar det än innebär så e jag glad. GLAD att jag inte är liten längre.

 

  1. Det är ingen som kan säga åt dig att du MÅSTE gå och lägga dig. Du bestämmer själv.
  2. Ingen kan hindra dig från att äta godis eller andra onyttigheter innan maten
  3. Man behöver INTE äta kanterna på brödet
  4. Man bestämmer själv vilken tid man tänker komma hem
  5. Man kan praktiskt taget STRUNTA i att borsta tänderna bara för att
  6. Man kan köpa ett eget soffbord och ha fötterna på så INGEN kan säga åt en att man inte får ha fötterna på soffbordet. Jag menar varför står det där annars?!
  7. Vill du äta donken mat mitt i natten så kan man göra det. (Känns nästan som detta var den viktigaste punkten;) och godiset förstås!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback