MIN RALPH ÄR UNDERBARAST!

Ja, och det menar jag verkligen. En helt underbar människa som är min pojkvän. Min pojkvän är bäst!

Nu har jag gått upp innan sex tre dagar i rad och imorgon blir det den fjärde. Alltså jag e typ DÖD på högsta nivå. Fattar inte hur jag orkade gå upp VARJE dag i flera år innan klockan sex och  att vara uppe till sent på nätterna och plugga. Helt sjukt om jag tänker efter. Antar att man var yngre då. HAHA. Igår flyttade jag Alpha närmare Staffanstorp och min lilla filur är så duktig! Hon gick lite in och ut ur transporten så jag gick och hämtade betfor hinken. Det räckte att jag visade den för henne och hon, bokstavligen, mer eller mindre hoppade in. Haha någon mer än jag som är matglad i alla fall. Nu ska jag leta upp mina Ikea kassar som har försvunnit på något märklgit sätt. Och hitta några hinkar som hon kan ha mat i. Man tager vad man hager.


Kommentarer
Postat av: sus

Vart i Grevie har du stallat upp henne?

2009-10-05 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback