Nästa vecka ska vi lära oss att styra.

Och då var man vaccinerad också då. Jepp, mot svininfluensan. Bara så att ni vet.

Snaaart kommer Emili hit och det ska bli så kul! Har inte träffat henne på hur länge som helst då den lilla filuren pluggar in Stockholm. Emili är den kompisen jag har haft längst, sen 4 års ålder. Vi blev kompisar när hon och hennes familj var och tittade på en lägenhet brevid oss i Lund och hon började hjula på kullen. Nyficken som jag var följde jag efter och tyckte hon var så duktig som kunde hjula. Jag ville ju också lära mig! Sen den dagen på kullen har vi varit vänner. I 16 år. När vi började gymnasiet så började vi i samma klass och det var verkligen något extra. Tänk att ha en så nära vän i sin klass. Det var riktigt roligt. Vi har så många minnen och fler ska det bli!

Nu till något helt annat. Gissa vad jag ska göra den 27 oktober. Något ni aldrig kan gissa. Jag ska gå på Idol i Malmö! Haha. Jo, det är sant. För att jag får följa med gratis. Coolt va? Min fader hittade en mobil som han lämnade in och snubben som äger mobilen är kompis med Bagge. Ja, TACK! Gratis är bra. Jag följer inte idol men va sjutton det är fortfarande GRATIS.



Emili försökte lära mig Japanska. Jag kan faktiskt några alfabet fortfarande.

A, I, U, E, Å, Sa, Si, Su, Se, Så, Ka, Ki, Ku, Ke, Kå.

Det ni!!

Försök och kontra med något;)

Ser ni vilken syskonkärlek det lyser mellan henne och hennes bror? Haha.


Kommentarer
Postat av: CAMILLA

AVUNDSJUK!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback