Nästan som ett inre lugn.

Fredag, fredag, fredag!

Ibland tycker jag om hösten. När det är sådär lagom varm/kallt. När solen skiner och löven sakta faller ner och det är vindstilla. Då tycker jag faktiskt om hösten. Men alla andra dagar på hösten när det pissregnar, vinden blåser nästan orkan och det är sådär riktigt riktigt svinkallt, då hatar jag den. Då undrar jag varför jag är bosatt i Sverige. Någon som känner igen sig?

Om ungefär en timme kommer Veronica och då är det filmkväll och gottis som gäller. Ska bli så kul! Ser fram emot en helg med jobb och tävling. Jepp, jag tänkte tävla innan jobbet på söndag. Det kommer bli stirr på högsta nivå men vill man något tillräckligt mycket så går det. Ska även flytta Alpha till ett stall i Grevie, så nu blir det att CYKLA Louise. CYKLA. Jaja, vi får väl se hur länge jag håller mig till den planen.

 


Kommentarer
Postat av: CAMILLA

VI MÅSTE DIT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback