SÅ FRUKTANSVÄRT BESVIKEN

Det här med att man gör folk tjänster för att man ska få tillbaka det. Det har ni väl hört talas om? Eller att man ställer upp för andra och hjälper till och så hoppas man ju på att man ska få tillbaka det sen någon gång. Ja inte fan fick jag tillbaka det idag inte. Jag vet inte om jag är mest ledsen, mest besviken eller mest bara så jäkla arg. Skulle tro att jag är allt i ett. Dem kan ju glömma att jag någonsin kommer ställa upp igen efter alla gånger när jag har stressat igenom mina dagar och har ställt upp ändå för jag vet att det behövs och inte kunde jag få det lilla, jag menar verkligen LILLA utbytet imorgon, nej det kunde dem inte fixa.  FETE GLÖM fler tjänster säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det bauhaus? låter så :(

2009-10-09 @ 16:32:12
Postat av: CAMILLA

blääää på det jobbet, hoppas du hinner imorgon! lycka till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback