Scitzo vid 20 års ålder?!

Händelse nummer 1. Inte särskilt smart..skulle kunna kalla det ganska, väldigt osmart.

Jag sitter och tar i mobilladdaren i mobilen och det händer ingenting. Jag fortsätter att försöka att mega in den och ta ut den och hålla på. Blir mer och mer irriterad för varje moment. Stänger av mobilen och sätter den på on. Tror ni det hjälper? Självfallet inte. Man blir arg och irriterad. Håller på i ca 15 min. Vet ni vad jag ser sen? Att mobilladdarens ände som ska in i eluttaget inte är i. Jippi...

Händelse nummer 2. Riktigt smart! Faktiskt riktigt riktigt bra!

Jag skulle duscha kroppen men inte håret. Jag brukar sätta upp det i en hög knut men håret blir ju ändå alltid vått och krullar sig. Vad jag behöver är en badmössa. Men en sådan har jag inte hemma. Då tager man en stycket vanlig plastpåse a la 5 liter och ett gummiband. Jeppjepp, sätt på påsen på huvudet så det täcker håret, även det kring öronen!, och sätt sedan fast det med gummiband. KANON! Fungerade utmärkt och kan återanvändas. Smart Louise, SMART!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback