Time don't change. But we do.

Jag förstår inte hur det kan bli ett sådant tryck i ett ketchup flaska. Jag skakade den lite fint, ni vet så som man gör när man vill ha ut det sista ur flaskan. Sen öppnar man den. Exakt så gjorde jag. Det var bara det att av någon konstig anledning hade det blivit ett sånt tryck i den för det kom inte bara på min mat utan i HELA köket. Weeii. Jippi. Vad kul! Det var bara till att plocka fram disktrasan.


Ni som vet vad som hände den där dagen då allt gick emot mig. När jag går ut till min fars andra bil imorse möts jag av denna lapp PÅ växeln. Jag kunde inte låta bli att tycka det var lite komiskt. Lite. MINI lite. Om tio år kommer det vara ganska roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback