090909

Egentligen är det rätt konstigt att jag är en så förvirrad männsika. Jag menar fast jag är det så kan jag ha hur många bollar som helst i luften samtidigt och utförd dem med gott resultat. Hmm, ja konstigt är det men funkar gör det i alla fall. Jag ska försöka hitta den där balansen mellan allting. För tillfället har jag inte det. Antingen har jag fullt upp och kan knappt andas (så har jag dock lovat mig själv att det aldrig får bli igen) eller så har jag flera timmar imellan jobb eller träning och det är bull (nej det går ingen nöd på saker att göra men det känns slött!). EN balans mellan mycket jobb, hästar, vänner och pojkvän där jag kan slappna av och slipper rusa igenom livet. Livet är för kort för det helt enkelt. Man måste hinna njuta också. Jag borde passa på att njuta av mina känslor. Vet ni vilken underbar känsla det är? Att känna att man blir omtyckt lika mycket som man tycker om sina hjärtan. Den känslan har jag inte känt särksilt många gånger men nu gör jag det och nu ska jag njuta.


Jag och Hanna panna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback