Det är vinna eller försvinna som gäller!

Jag känner att detta kommer att bli en helstirrig dag. I LIKE! Skulle hämtat min bil nu som har varit på lagning men någon är seg..och inte är det jag i alla fall! Men i alla fall så efter jag har hämtat bilen så ska jag rida Umka efter det är det min lilla Alphas tur att bli longerad med mig på i trav. Jepp, idag ska vi prova på det. Spännande! Funderar också på att skritta henne själv. Det ska nog gå bra det. Efter den ridturen ska Flisa få röra på sig lite, endast pyttelite då jag vill ha en snabb, pigg och alert häst till morgon dagens allsvenska. Hon hade tydligen varit jättepigg igår, YES gött!

När hästarna är avklarade så ska jag hjälpa mamma med att slänga massa saker på tippen. Vad kul..sen är det jobb som gäller, weiii! Jag tycker om att jobba. Det ger en pengar, något som behövs kan jag tala om. När jobbet är slut är det restaurang med pojkvännen som gäller, vår dag idag. MYS! Tidig säng dock då jag ska upp 20 över fem imorgon. WEIII! En bilresa till typ Hässleholm på en och en halvtimme. Kände att det blir party musik på högsta nivå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback