En härlig höst dag.

Jag tänker spinna vidare på detta med time to move on. Hur vet man när det är dags? Dags att släppa taget. Släppa taget om det som var och gå vidare. Inte tänka tillbaka på det som var utan blicka framåt. Hur vet man? När man väl vet då är frågan hur gör man? Hur gör man för att glömma det som var? Glömma tror jag aldrig att man kommer göra men putta in det i ett fack är det, det rätta att göra? Det finns inget som är rätt eller fel. Men för mig funkar inte fack. För ett tu tre så ramlar alla facken ur samtidigt och då står man där. Tillbaka i sitt förflutna. Gå vidare, ta med dig det du har lär dig. Se det som en lärdom och inse vilka misstag man aldrig skulle göra igen. Och det fina som fanns ta med dig det och håll det varmt om ditt hjärta. Ditt förflutna har man med sig oavsett. Och det har utrformat dig till den du är idag. Sen vad vi väljer och göra med det. Det är upp till var och en.

Imorgon är det tävling med Flisa! SÅ KUL!! Jag ska köra själv och ha två medhjälpare med mig. Jag hoppas ju dock att dem är bättre än mig på att läsa kartor..annars kommer vi hamna i en åker kan jag tala om. Ni behöver inte oroa er med att jag ska köra transport. Det är faktiskt då jag kör som säkrast. Vi kör på att plocka hem två blågula rosetter imorgon. Önska mig lycka till! :)


Min sköna höna jag saknar dig. Bild SNODD från facebook.


Kommentarer
Postat av: pernilla

två medhjälpare? jag och?

Postat av: Hanna

lycka till=)<3

2009-09-19 @ 18:02:50
Postat av: Ullis

lycka till! :)<3

2009-09-20 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback