HAHAHA

JAG HAR ALDRIG PÅSTÅTT ATT JAG OCH MINA VÄNNER ÄR NORMALA!


Det borde stå mongo. Mongo mongo mongoooo!


MAAAAAAAAAAAAAAAAAD!
Och en annan sak till. Kolla på det pappa kallar "duk". Det är för sjutton en matta. Han vägrar att lyssna. Vi har en matta på bordet.


Inga kommentarer.


Vi är i alla fall blonda...

Tro mig det finns mycket mer och mycket värre. Men Louise ta dig för sjutton i kragen nu och åk och tvätta dina ridbyxor! Okej då Louise. Jag tror fett på att prata med sig själv.

Bara en sak till.
Vad är det för skillnad på rött och rött?
Det beror på vilken färg du menar.

LOL. Just det ja, ridbyxor nu.
Flipp i flipppiii heeeeeeeeeeeeeeej!


Kommentarer
Postat av: CAMILLA!

HAHAH vafan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback