I'm so alive.

Jag kan rida och ibland kan jag till och med rida riktigt bra. Som igår på hoppträningen. Avstånden blev helt rätt och vi var grymma på omhoppningsbanan. Kändes så himla roligt för både mig och Flisa. Att det klaffade så himla bra.

Ser fram emot en toppen dag med min Muchi. Ska snart hämta upp henne ochs en blir det Alpha, Axel, kladdkaka och film. Det kommer bli en toppen dag! Har precis varit och ridit Umka och det gick så himla bra. Hon kommer gå långt, det kan jag lova er. Åh, vad jag blir glad när jag tänker på att jag ska få tillbringa hela dagen med hästar och min älskade vän. Sarah är en av mina bästa vänner som jag älskar av hela mitt hjärta. Jag beundrar dig för den du är Sarah och jag är så glad att vi är så himla bra vänner. Och nu har vi våra alldeles egna hästar. Jag visste att våra drömmar skulle komma till oss en dag. Det är värt att kämpa för det. Kämpa för det man vill ha. Ge aldrig upp. Inte ens när det verkar lättare att bara lägga sig ner och aldrig gå upp. Kämpa då lite till. Det kommer vända. En dag kommer det gå bra för dig och du kommer le och skratta som du aldrig har gjort något annat. Då är det värt all den kämpan, det lovar jag dig.


Tävlingen i helgen, 1.10 :)

 

Sarah och Axel som kommer bli ett stort hot på tävlingsbanorna!

 

Måste bara lägga till att jag kan berätta att när vi var små så var det alltid Sarah som hoppade och jag var den som red dressyr. Nu är det tvärtom! Haha ganska komiskt om man hade varit insatt i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback