"Ja, jag vet att det är 70 här men bara för det behöver man inte ta det seriöst"

Jag är kär
Så himla kär
Och lycklig


Igår var jag på Väla med min ena moster Susanne. Mycket trevligt måste jag säga. Köpte en treårs dagbok till min kära lilla häst och lite smink från Body shop. Jag har alltid trott att det är mycket dyrare där men icke. Typ 20 kronor mer kanske men om jag vet att det inte är testad på djur och överskottet av produkterna går till många olika bra saker b.la. till att stoppa trafficking av barn och unga så kan jag lätt betala mer för det. Sen köpte jag faktiskt inget mer. Ville hitta några snygga kläder men jag tycker det är så oerhört tråkigt att titta i klädaffärer och man blir lika besviken varje gång. Vad jag behöver är en stylist.




Kommentarer
Postat av: pernilla

men du vill inte betala 50kr för ekologisk glass? ;)) <33

2009-09-10 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback